Uncategorized

Ústecká 21 ve znamení rekordu

Hned třikrát se během posledního srpnového víkendu měnil absolutní rekord ústecké tratě. Po třinácti letech se o to postaral Miloš Beneš a už v sobotu překonal čas Andera Vilariňa z roku 2005 o více jak dvě vteřiny. Čas 1:45.03 však v neděli opět stáhl o další půl vteřinu na konečných 1:44.50.

Během víkendu se soupořilo hned v šesti šampionátech. Tradiční český a slovenský šampionát soudobých a historických vozidel doplnila Česká trofej a poprvé se na ústeckém kopci představilo evropské mistrovství historických vozidel. To si nenechalo ujít hned několik kvalitních italských pilotů s vozy Osella. Třešničkou na dortu byl start syna Otakara Kramského s jeho bývalým vozem Osella PA20/S.

V nejsledovanějším absolutním pořadí vyhrál zmíněný Miloš Beneš s vozem Osella FA30. Druhý skončil David Komárek, který na Beneše ztratil více jak devět a půl sekundy. Na třetím místě dokončil Dušan Nevěřil, oba s vozy Norma M2O FC.

Na patém místě absolutně skončil Věroslav Cvrček s vozem Škoda Fabia S2000 a zajel rekord s uzavřeným vozem. Časomíra se zastavila na hodnotě 1:56.80. Šest vteřin na něj ztratil druhý Marek Rybníček s Fordem Fiesta WRC Evo.

České mistrovství historických vozidel ovládli jezdci, co se pravidelně účastní Mistrovství Evropy. První skončil Petr Tykal s vozem MTX 1-03. Stupně vítězů doplnili Kubíček a Mikeš s vozy Škoda 130 RS.

Foto: ©racingparadise.cz/Tomáš Cvejn

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *